Jelentkezés

Munkavégzés helye:

Munka kategória:

Kapcsolattartó:

Paksi Kriszta

E-mail:

03806@hr.manatwork.hu

Telefon:

+36 20 911-5756

Állás leírása

Feladatok:

A munkakör jelentős része adminisztrációs jellegű, így olyan jelöltet keresünk, akit jellemez az adminisztrációs precizitás és a monotóniatűrés, azaz kedveli, ha típusában ismétlődő feladatokat kell rendszeresen és hosszútávon végeznie - alaposan, hibamentesen.

A leendő kolléga feladata, hogy végig vezesse a vállalkozások előzetes időpontegyeztetést követően érkező képviselőit a forráshoz jutás adminisztrációs folyamatán, és támogassa őket az elbírálási időszakban.

Kapcsolatot is kell tartani a vállalkozókkal, melynek keretében igényeik felmérése és az azokhoz kapcsolódó szolgáltatások, pénzügyi termékek ajánlása is a munkakör részét képezik.

Napi legfeljebb 3-5 ügyintézés várható, melyek előre kiszámíthatóan, tervezhetően történnek időpontegyeztetéseket vagy időpontfoglalásokat követően.

Előbbiek mellett évi legfeljebb 2-3 alkalommal segítséget kell nyújtania a megyei vezető irányítása alatt szervezett helyi rendezvények, workshopok megrendezésében, koordinálásában.

Egyéb tudnivalók:

Az iroda újonnan nyílik májusban, így Ön lesz az első munkatárs, akinek működtetnie kell - önállóan. Ideális jelöltünk emiatt szívesebben dolgozik egyedül, mint csapatban, és nem igényel napi szintű konzultációt a betanulást követően.

Közvetlen felettese a megyei vezető, aki felé heti és havi szintű jelentések, kimutatások készítése is része a feladatkörnek.

A vezetőség legkorábban az iroda nyitását követő egy év múlva a csapat bővítését is tervezi, legfeljebb 2-3 fővel. A kiválasztott kollégának a csapat felépítése nem, de a mindennapi ügymenetek mentén való vezetése, irányítása feladata.

Elvárások:

  • Felsőfokú szakirányú végzettség - közgazdasági és/vagy pénzügyi végzettség
  • Pénzügyi adminisztratív tapasztalat
  • Önálló munkavégzésre való képesség
  • Jó kommunikációs és tárgyalási készségek
  • Alapfokú angol vagy egyéb nyelvtudás

Előny:

  • Pályázatírás, ingatlan közvetítés, pénzügyi területen (KKV ügyfélkezelés, biztosítások) szerzett adminisztratív tapasztalat

A munkáltató ajánlata:

  • Motiváló alapbér és egyéb juttatások
  • Kihívásokkal teli munkakör
  • Lendületes vezetői csapat támogatása és teljesítményorientált munkatársak

A munkavégzés helye:

Veszprém

 

Ha jelentkezne az állásra, csak adja meg nevét, e-mail címét, telefonszámát, csatolja önéletrajzát és kattintson a “Jelentkezem” gombra.

 

Jelentkezés

* A csillaggal jelölt mezők kitöltése kötelező

Kitöltés Facebook adatokkal Kitöltés LinkedIn adatokkal

Vezetéknév: *
Utónév: *
E-mail cím: *
Telefonszám: *
    (+36801234567)
Önéletrajz:

Adatkezelési tájékoztató

Kérjük az alábbi tájékoztatót figyelmesen olvassa el, majd a szöveg alatt található jelölőnégyzet segítségével nyilatkozzon adatainak kezeléséről.

Tájékoztató elolvasása

**

**

** Kérjük, hogy a két lehetőség közül egyet válasszon a szabályos jelentkezéshez.

A Man at Work Kft. minősített kölcsönbeadói nyilvántartásba vételének határozat száma: BP/0701/015557/2023-15.
Magán-munkaközvetítői és -kölcsönzői nyilvántartásra vonatkozó határozatok száma: 1237/2001., 5448/2008., valamint 3440/2001.
Adatvédelmi nyilvántartási szám: NAIH-73314/2014., NAIH-85575/2015.


Pénzügyi szervezési előadó pozícióba keressük új munkatársunkat!...